Skip to main content

Betalen

Je kunt bij ons op meerdere manieren betalen. Wij maken gebruik van Mollie, een betaalprovider die volledig veilig is en veel betaalmogelijkheden ondersteunt. Hoe je veilig kunt betalen lees je hier.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt online betalen met één van de volgende methodes:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)
  • PayPal
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Klarna betaal in 3 delen
  • in3 (betaal in 3 termijnen)
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • SOFORT banking
  • KBC/CBC Payment Button
  • Giropay

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dat kan. Kies bij het afrekenen voor de betaalmethode Klarna Achteraf Betalen.

Kan ik in termijnen betalen?

Ja dat kan via de volgende 2 methodes:

  • Klarna betaal in 3 delen
  • in3 betaal in 3 termijnen

   

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Na het afrekenen van je bestelling krijg je een factuur per mail als bijlage bij de bestelbevestiging. Als je een account hebt aangemaakt kan je de factuur ook vinden in je besteloverzicht van je account.

Is er een overzicht van al mijn bestellingen?

Ja er is een totaaloverzicht van je bestellingen als je een account hebt aangemaakt. Dit totaaloverzicht vind je in je account.
Als je als gast besteld dan is er helaas geen totaaloverzicht.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt de bestelling nog annuleren voordat deze verzonden is. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via mail of telefonisch 085 060 0102. Is jouw pakket al verzonden dan kun je gebruik maken van de optie binnen 30 dagen retourneren.